Sunday, December 29, 2013

New Frends on the 江戸川 (Edogawa River)



Cycling on the 江戸川 - I stopped at Shibamata Torasan Memorial Museum yesterday! Made some more friends! Thank you for the photo!

Unfortunately when I returned home I realized that I had lost my official identification card and 5000¥. As soon as I figured this out I sprinted back as fast as I could and it was not there. I was so frustrated because this was my fault and I never lose things.

This is also serious because the card is tied to my immigration status here and I have to have it on me at all times. I went to the local Koban (police box) and filed a report. I will have to wait about a week to request a new card because of the new year holiday.

Always an adventure - take the good with the bad and learn along the way. At least I got in double the kilometers that day!

サイクリング江戸川 - 上に立ち寄った柴又寅記念館昨日 !いくつかのより多くの友人を作ったよ !写真をいただき、ありがとうございます !

残念なことに家に戻ったとき私は私の公式身分証明書と 5000 円を失っていたと思いました。私はこれを考え出したとすぐに sprinted バックとしてできる限りの速さ、それそこにいなかった。これは私のせいだったし、の事を失うことはありませんので、とてもイライラしました。

これはまた深刻なカードはここに私の在留資格に結びついているし、私はすべての回で私を持っています。ローカル Koban (警察箱) に行ったし、報告書を提出します。約 1 週間を年末年始休業のため、新しいカードを要求するまで待機するが。

常に冒険 - 悪い良いを取るし、道に沿って学ぶ。少なくとも私はその日ダブル キロで得た!

No comments:

Post a Comment